:

فروشگاه آنلاين

آندرويدى ها:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد

تبادل لينک

یوجی آندروید:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد

یوجی آندروید:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد
بزرگترين پايگاه دانلود بازى ها,نرم افزار ها,پوسته ها,عکس ها , کتاب های الکترونیکی (pdf)و برنامه ها براى موبايل هاى آندرويدى و بسيارى ديگر از يوجى آندرويد با لينک مستقيم به همراه عـکس, توضيحات کامل و بررسی ها 
قالب وبلاگ
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان: یوجی آندروید:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد و آدرس: www.ugandroid.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد, موفق باشید.





 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

BubbleUPnP Pro اپلیکیشنی است که با استفاده از آن می توانید به سادگی موزیک ها و ویدیوهای تحت شبکه های (DLNA TVs, XMBC, WMP, …) را به سادگی بر روی اسمارت فون و یا تلبت اندرویدی خود پخش کنید . با این برنامه خواهید توانست از طریق اینترنت و یا شبکه های محلی WiFi به اطلاعات اشتراک گذاری شده دسترسی پیدا کرده و تنها با چند کلیک به تماشای آنها بنشینید .

 برای دیدن لینک دانلود و عکس های بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 


:::::::::ادامه مطلب:::::::::

pobc20a2dkuibq6cns3q.jpg 

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Super Video, Floating & Popup نرم افزاری است که با استفاده از آن قادر خواهید بود ویدیوهای دلخواه خود را به صورت پنجره پاپ آپی که روی سایر صفحات یا برنامه های درحال اجرا قرار دارد تماشا کنید . با این اپلیکیشن که برای گوشی های دارای صفحه نمایش بزرگ ابزاری کاملا ضروری است خواهید توانست به طور همزمان علاوه بر تماشای ویدیو ، کارهای دیگری نیز انجام دهید .
توجه داشته باشید که این نرم افزار یک پخش کننده دکودر ویدیو نیست و فایلهای ویدیویی که می تواند پخش کند بستگی به گوشی شما دارد . به طور مثال اگر گوشی شما امکان پخش فرمت RM را ندارد این برنامه نیز قادر به پخش آن نخواهد بود .

 برای دیدن لینک دانلود و عکس های بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.



:::::::::ادامه مطلب:::::::::

pobc20a2dkuibq6cns3q.jpg 

صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Designed By UGandroid :.
درباره وبلاگ

من آن شمعم که با سوز دل خویش, فروزان میکنم ویرانه ای را, اگر خواهم که خاموشی گزینم, پریشان می کنم کاشانه ای را , سلام دوست عزيزم., به وبلاگ خود خوش آمديد,خواهش ميکنم در نظر سنجى شرکت کن.
آرشيو مطالب
سرچ در سايت
Google

در اين سايت
امکانات وب
ايران رمان